Ostale vesti

Partizan promovisao svog novog bisera: Neverovatan osećaj, ostvarenje sna!

U narednim godinama njegov kvalitet bi trebalo da dođe do punog izražaja.

FOTO: FK Partizan

Mladi golman Partizana Matija Gočmanac rekao je da je presrećan zbog ukazane prilike, nakon što je bio u sastavu za utakmicu protiv Novog Pazara u Super ligi Srbije.

- Moram da priznam da sam imao malu pozitivnu tremu još na Teleoptiku, nestrpljivo sam iščekivao polazak na stadion. U svlačionici sam bio uzbuđen i jedva sam čekao izlazak na zagrevanje. Kada sam zakoračio na teren, osećaj je prosto neverovatan, ne može rečima da se opiše. Ostvarenje dečačkog sna - rekao je Gočmanac - saopštio je Partizan.

Partizan je u petak pobedio Novi Pazar sa 4:1, a 17-godišnji Gočmanac bio je na rezervnoj klupi, nakon što je nekoliko dana uoči tog duela prebačen iz omladinskog tima na treninge sa prvotimcima.

- Celu utakmicu sam pažljivo pratio i drago mi je što smo uz dobru igru pobedili - dodao je Gočmanac.

Post a Comment

0 Comments