Ostale vesti

Partizan otkupio ugovor Filipa Holendera!

Filip Holender će i naredne sezone da nosi dres Partizana. Mađarski napadač je u oktobru došao u Humsku na pozajmicu iz Lugana. Dobrim igrama u crno-belom dresu privolio je čelnike kluba da otkupe njegov ugovor.

FOTO: FK Partizan

- Zbog dobrih partija koje je pružio od dolaska u Partizan do danas, FK Partizan je iskoristio klauzulu za otkup ugovora igrača Filipa Holendera - piše u kratkom saopštenju kluba.

Holender je odigrao 23 utakmice u Superligi, uz učinak od 9 golova i 4 asistencije. Odigrao je i tri meča u Kupu Srbije, ali se nije upisao u strelce. Šansu će imati 25. maja kada se Partizan i Crvena zvezda sasatju u finalu.

- Iskreno, presrećan sam! Zvuči kao fraza da se ovde sjajno osećam od prvog dana i da imam veliku podršku saigrača, šefa Stanojevića i svih u klubu, ali zaista je tako. Moja velika želja je bila da ostanem u Partizanu i stoga hvala i čelnicima koji su pravovremeno reagovali i otkupili moj ugovor. Nadam se da je ovo bilo tek “zagrevanje” za ono što ja mogu da dam ekipi, a i oni meni! Čeka nas mnogo posla, ali mi verujemo u najbolji ishod - rekao je Holender.

Post a Comment

0 Comments