Ostale vesti

Sveta Marković govorio o mogućem ostanku u Partizanu, evo šta je rekao…

Partizan hara Superligom Srbije, “upisana” je 19. vezana pobeda u svim takmičenjima, a jedan od najzaslužnijih za dobre partije tima je mladi štoper Svetozar Marković. 

FOTO: Starsport

Nažalost, po informacijama koje stižu iz Grčke, popularni Sveta se na leto vraća u Atinu.

Posle trijumfa nad Metalcem, novinare je zanimalo da sam štoper objasni kako stoje stvari i kolike su šanse da od jna ostane u Beogradu. Do leta to će da bude velika zagonetka.

– Po ugovoru o pozajmici koji su sklopili Olimpijakos i Partizan, dužan sam na kraju sezone vratim i javim u grčki klub. Trenutno ne znam ni da li postoji mogućnost da me Partizan otkupi, kao što ne znam da li oni uopšte planiraju da me prodaju ili će me ostaviti u timu. Sve to ću saznati tek kada odem u Olimpijakos, sednem sa ljudima iz kluba i popričam o planovima za budućnost – rekao je Svetozar Marković.

Mladi štoper je pre dve godine prodat Olimpijakosu za 1,5 miliona evra. Nije se naigrao fudbala u Atini, pa je prošlog leta pozajmljen Partizanu bez prava otkupa. Ipak, u Humskoj se nadaju da grčki šampion ne računa na Srbina i da bi na kraju mogli da se dogovore oko otkupa.

Podsetimo, Svetozar Marković je u Superligi Srbije bonus igrač, mlađi od 21 godine. Tako je Partizan dobio veliko pojačanje u domaćem prvenstvu.

Post a Comment

0 Comments