Ostale vesti

STANOJEVIĆ: Raduje me forma Jojića i Markovića! Natha sam odmarao za derbi!

Trener fudbalera Partizana Aleksandar Stanojević zadovoljan je pobedom njegove ekipe. Partizan je u subotu kao domaćin pobedio Metalac sa 3:0.

FOTO: Starsport

– Imali smo dve, tri stopostotne šanse na početku koje nismo iskoristili, ali nismo ušli u nervozu što je dobro. I pored toga što smo zbog pauze bili malo sporiji zadovoljan sam kako smo odigrali – kazao je Stanojević posle meča.

Stanojević je zadovoljan i efikasnom igrom Partizana, i što je strelac bio Miloš Jojić.

– Jojić je upisao dosta asistencija, drago mi je da je postigao i gol. Sve više igrača postže golove i to me raduje. Takođe, raduje me i efikasnost Lazara Markovića – rekao je Stanojević.

Trener crno-belih je zadovoljan pristupom igri, ali ima primedbu na previše vraćanja lopte u nazad.

– Bili smo skoncentrisani, ozbiljno smo pristupili meču i to je dalo rezultat. Sa druge strane sporo smo se oslobađali lopte i na tome moramo da poradimo – izjavio je Stanojević.

Stanojević je meč protiv Metalca iskoristio da odmori neke igrače, kako bi bili spremni za meč sa Crvenom zvezdom.

– Ovaj meč smo iskoristili da odmorimo par igrača, Natha, Vujačića…, a i da damo šansu mladjim igračima. Očekuje nas derbi u sredu i od večeras počinjemo da se spremamo za taj meč – rekao je Stanojević.

Partizan će u sredu, 7. aprila u večitom derbiju gostovati Crvenoj zvezdi.

Post a Comment

0 Comments