Ostale vesti

Stanojević ljut: Igramo po zaleđenom terenu, a imamo grejače!

Trener Partizana Aleksandar Stanojević vrlo je zadovoljan igrom i pobedom svog tima u pobedi nad Novim Pazarom, ali je i ljut na ljude koji održavaju teren u Humskoj.

FOTO: Starsport

Partizan je u 21. kolu Superlige pobedio Pazarce sa 4:1 pogocima Lazara Markovića (54. minut), Bibarsa Natha (62), Filipa Holendera (63) i autogolom Nikole Vlajkovića u 87. minutu.

Jedini pogodak goste je dao Kojić u 76. minutu, a crno-beli tokom prvog poluvremena osim prevlasti na terenu nisu imali i rezultatski plus jer je teren bio zaleđen.

- Jesu opravdali moje poverenje. I oni i protivnik, po ovakvom vremenu na, za mene iznenađujućem terenu. Jer mi, kao veliki klub, Partizan, ako već imamo grejače i sve što treba, mora neko da bude odgovoran što je ovako loš teren i tvrd. Kao što ja snosim odgovornost u mojoj priči, tako neko treba da snosi odgovornost i za ovaj teren. Jer, mnogo se uložilo u sve i veliki smo klub, ne smemo sebi da dozvolimo ovakve stvari. Teren je bio tvrd, a mi kao imamo grejače, mora svako da snosi odgovornost za ono što radi - rekao je Stanojević posle meča za Arenu sport.

Stanojević je dodao da nema zamerki na igru svog tima koji sada zaostaje šest bodova za prvoplasiranom Crvenom zvezdom.

- Što se tiče utakmice, zadovoljan sam, momci su stvarno odigrali disciplinovano. Prvo poluvreme je bilo jako teško, Pazar je čvrst u odbrani i bio je organizovan, nisu nam dali da lagano igramo i uđemo u 16 metara, na kraju sam zadovoljan - rekao je Stanojević.

Radoslav Batak, njegov kolega sa klupe Novog Pazara kaže da se sve raspalo posle gola koji je dao Marković u 54. minutu usled greške golmana Pazaraca Marka Drobnjaka.

- Jednom rečju, jako loše. Do tog prvog gola dobro, posle totalna dezorganizacija. Nikako ne mogu da budem zadovoljan ali prihvatam svoju odgovornost kao neko ko je pripremao i vodio tim - rekao je Batak.

Post a Comment

0 Comments