Ostale vesti

Holender: Fenomenalno se osećam u Partizanu – biću još bolji /VIDEO/

Filip Holender je u oktobru došao na pozajmicu u Partizan iz Lugana, a u Humskoj ozbiljno razmišljaju da otkupe njegov ugovor. 

FOTO: Starsport

Ovaj 26-godišnji napadač je odgovarao na pitanja navijača crno-belih. Inače, Holender je rođen u Kragujevcu, ali igra za reprezentaciju Mađarske.

Kakvo iskustvo nosiš sa Ostrva, budući da si trenirao sa Mančester sitijem kod Roberta Manćinija, a zatim i kod Harija Rednapa u Kvins park rendžersu?

- Fenomenalno iskustvo za mene. Imao sam 18 godina i proveo sam sedam dana u Mančester sitiju sa tako velikim igračima, a potom i u KPR.

Kao dečak postigao si gol, protiv madridskog Reala. Da li si iz ove perspektive zadovoljan onim što si postigao u Partizanu?

- To je još jedno iskustvo. To je bilo u omladinskoj školi u finalu Kupa. Fenomenalno se osećam u Partizanu koji je veliki klub i ogromno mi je zadovoljstvo što sam ovde. Uvek mislim da mogu da postignem više. Zadovoljan sam trenutnom igrom i trudiću se da bude još bolje.

Da li te je ikada neko iz FSS kontaktirao sa željom da igraš za srpsku reprezentaciju?

- Nije. Bilo je nekih priča kada sam bio mlađi za neke utakmice, ali to nije bilo ozbiljno.

Kako si se osećao kad si dobio poziv Partizana i da li si dugo razmišljao prilikom konačne odluke o dolasku?

- Čudan osećaj, jer se to dešavalo pred kraj prelaznog roka. U isto vreme fantastičan osećaj. Rođen sam ovde i ogromno zadovoljstvo i čast mi je što sam dobio poziv Partizana.

Kakve su tvoje želje u vezi sa Partizanom, reprezentacijom i na ličnom planu?

- Lični planovi i želje Partizana se poklapaju. Želimo da pobedimo sve utakmice i da osvojimo titulu. Reprezentacija je tek na leto. O tom potom - zaključio je Holender, koji će sa Mađarima da igra na Evropskom prvenstvu.



Post a Comment

0 Comments