Ostale vesti

Iznenadile me zastave Japana na autobusima u Beogradu, imao bih šansu da pobedim Bolta!

 - Zovite me Jaguar - kaže Takuma Asano

FOTO: Starsport

Takuma Asano je zbog dobrih igara, brzine, prodornosti i golova postao jedan od ljubimaca navijača Partizana pa zato i ne čudi što se našao na stranicama brojnih novina u novogodišnjem izdanju.

Bio je često pokretač igre crno-belih i neko ko je u igru Parnog valjka unosio neophodnu energiju, donosio je često brzinu i hitrost u ponekad učmale akcije crno-belih i uvukao se mnogim navijačima pod kožu.

U intervjuima za Alo, Informer i Blic, Asano je odgovarao na različita pitanja, a mi vam prenosimo neke od najzanimljivijih odgovora hitronogog Japanca.

Kaže da su ga autobusi iznenadili dok se kretao Beogradom.

- Šokirao sam se kada sam odlazeći na treninge i utakmice, u gradu video autobus sa zastavama Japana. Istog trena osetio sam da smo veliki prijatelji. Nadam se da će biti još sličnih donacija - kaže Asano za Alo.

Za reprezentaciju Japana je debitovao kod Vahida Halilhodžića.

- Mnogo sam zahvalan klubu. Puno sam tehnički napredovao u Srbiji, počeo standardno da igram, dajem golove i to nije ostalo neprimećeno.

Da li više voliš nadimak Samuraj ili Jaguar?

- Jaguar! Nadimak sam dobio od novinara na početku karijere u Japanu. Prihvatili su ga navijači Hirošime, imali su zastavu Asano Jaguar. Golove proslavljam u toj pozi, ispruženih ruku i savijenih prstiju poput kandži.

Znamo da je njegova glavna odlika - brzina. Da li bi Asano mogao da pobedi Juseina Bolta u trci?

- Tačno je da je brzina moja glavna karakteristika i toga sam svestan. Zaista se trudim da uvek ostanem u top-formi. Bolt? Pa on je neverovatno brz. Kada bismo se trkali i ako bi on nekim slučajem imao nešto slabiji dan, mislim da bih imao šansu da pobedim - rekao je Japanac za Informer.

Kaže Japanac da mu jedna stvar posebno pravi pometnju.

- Ako nešto pamtim, onda je to put autobusom od pet sati negde na jug Srbije. Kako svi, tako i ja - rekao je Asano.

Kako se snalazi Takuma u kulturi koja mu na početku nije nimalo bila poznata. I koja je drugačija od mesta odakle dolazi.

- Beograd i Srbiju sam zavoleo. U početku je sve za mene bilo novo. Sada se svi dobro poznajemo i često se momci našale i kažu “Aso, Srbine”, a-ha-ha. To je zato što sam se potrudio da naučim neke reči i kada ih vidim obratim im se na srpskom, a oni meni na japanskom. Koliko je njima simpatično, toliko je i meni - rekao je Asano za Blic.

Post a Comment

0 Comments