Ostale vesti

Varga: Retko večiti derbi odlučuje šampiona, Partizan je titulu izgubio još ranije...

Legendarni napadač, a kasnije i dugogodišnji trener Partizana, Zvonko Varga, izneo je utiske o 164. večitom derbiju za MaxBet radio, pošto je u nedelju gostovao u emisiji „60 minuta sa Vladom i Acom”.

FOTO: FK Partizan

Varga je pre duela Crvene zvezde i Partizana u jednom intervjuu rekao da je uveren u pobedu crno-belih. Pogrešio je...

- Moram da kažem da sam stvarno bio ubeđen da će Partizan da pobedi. Ulivala mi je sigurnost igra i tih 18 uzastopnih pobeda. Situacija je takva da bi Zvezda sigurno bila šampion, i da je šest bodova ostalo. Mislio sam da će da budu igrači Partizana rasterećeni zbog toga, ali pogrešio sam - priznao je Varga za MaxBet radio.

Derbi je bio neizvestan, crno-beli su bili bliži vođstvu u prvom poluvremenu.

- Partizan je bio bolji rival u prvih 45 minuta. Jeste bilo stihijski, nije bilo mnogo napada, ali dve dobre šanse nisu završile u mreži Zvezde, šutevi Holendera i mladog Jovića. To je bio veliki minus. Nije uspeo Partizan da kruniše bolju igru i sve se okrenulo u nastavku.

Varga je svojevremeno kao igrač Partizana često igrao protiv Zvezde. Međutim, nikada nije postigao nijedan gol u derbiju na našem najvećem stadionu.

- Jednostavno, na Marakani nisam imao puno uspeha što se tiče postignutih golova. Bilo je dobrih utakmica i pobeda, ali nije bilo golova. Sećam se jedne utakmice, imao sam tri idealne prilike kod gola na jugu, jednom sam pogodio stativu, drugu šansu je sklonio loptu igrač sa gol linije, a treću sam pogodio golmana u nogu. Drugo poluvreme sam jako loše igrao, nisam mogao da izbacim te šanse iz glave i mislim da smo izgubili tu utakmicu.

Iskusni stručnjak smatra da je Partizan ostao bez šanse da osvoji titulu mnogo pre utakmice sa Zvezdom.

- Retko je derbi odlučivao šampiona. Kada sam bio kod Vlade Vermezovića pomoćni trener, pa posle i kod Nikolića i Rašovića. Zvezda je bila blizu, derbi je mogao da odluči. Tada smo mi pobeđivali. Partizan je ovo prvenstvo izgubio na „malim utakmicama”. Mnogo pre ovog derbija. Previše je bodova izgubio pre toga.

Nekoliko sati posle 164. večitog derbija odigran je meč Bajerna i PSŽ-a u četvrtfinalu Lige šampiona. Razlika između te dve utakmice je nebo i zemlja.


- Slažem se, gledao sam utakmicu i uživao. Neverovatan ritam, tempo, tehničko-taktički kvalitet. Bajern nije imao sportske sreće, PSŽ jeste. Velika je razlika. Videli su svi to. Kidiše se, trči, ali i individualni kvalitet je na mnogo jačem nivou. Mnogo se brže igra.

Na kraju razgovora za MaxBet radio je Varga istakao da mu se ne dopada pravilo o „bonus igračima” u Superligi Srbije. Podsetimo, trojica od četvorice „bonus igrača” su zamenjeni na poluvremenu minulog derbija.

- Mišljenja sam da ako igrač može da podnese teret prvog tima, da će se izboriti za mesto i bez pravila o „bonus igračima”. U većini slučajeva su treneri jedva čekali poluvreme da promene igrače. Nije to rešenje. Svi treneri vole dobre mlade igrače - zaključio je Varga.

Post a Comment

0 Comments