Ostale vesti

Milovanoviću četvorogodišnji ugovor u Partizanu!

Skoro celu sezonu trener Aleksandar Stanojević je morao da na špicu krpi sa Takumom Asanom i Filipom Holenderom. Novi četvorogodišnji ugovor sa Partizanom potpisao je Marko Milovanović.

FOTO: FK Partizan

Talentovani napadač će u avgustu proslaviti punoletstvo, a koji je još tokom zimskih priprema u Beleku, trenirao sa prvim timom crno-belih. Dobrim igrama u omladinskoj selekciji kod Nenada Brnovića nametnuo se i stručnom štabu seniorskog tima, pa je pre dve nedelje, kako je MaxBet sport najavio, za stalno prekomandovan u najbolji tim crno-belih.

Ekipi je svakako potrebno pojačanje, a Milovanović je klasičan napadač. Robustan i jak u duelima sa štoperima i dobrim kretanjima u šesnestercu je opasan za rivale. Karijeru mu vodi bivši srpski napadač i sada menadžer Nenad Jestrović.

– Apsolutno mi je jasno da je u fudbalu važno strpljenje i rad, kao deo procesa sazrevanja. Veoma mi je značilo što sam bio deo priprema prvog tima u Turskoj jer sam tada mogao da uporedim razliku izmedju seniorskog fudbala i naših selekcija. Koliko god da postoji zelja da debitujem za prvi tim, toliko sam svestan da se mora ići korak po korak, zaslužiti mesto i kada šef oceni da je pravo vreme i iskoristiti šansu –  istakao je Milovanović.

Post a Comment

0 Comments